CARE ESTE DOMENIUL DE APLICARE A PREZENTEI DECLARAȚII DE CONFIDENȚIALITATE?
Prezenta informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal (numita si Politica de confidentialitate sau Declarație de confidențialitate) se aplică datelor dumneavoastră cu caracter personal prelucrate prin intermediul site-urilor web, al aplicațiilor mobile și al altor servicii și produse care colectează sau prelucrează date și afișează prezenta declarație, care aparțin Lăptăria cu Caimac – Agroserv Mariuța. Prezenta declarație nu se aplică site-urilor web ale altor entități, aplicațiilor mobile și altor servicii și produse care nu afișează sau includ o legătură către această declarație de confidențialitate sau care dispun de propria declarație de confidențialitate. Prezenta declarație de confidențialitate se aplică atunci cand Lăptăria cu Caimac – Agroserv Mariuța actioneaza ca operator de date cu caracter personal, respectiv prelucreaza datele dumneavoastră cu caracter personal, care reprezintă orice informație sau combinație de informații care pot fi utilizate în mod rezonabil pentru identificarea dumneavoastră.
Noi ne adaptăm practicile de confidențialitate la legislația națională privind protecția datelor și cooperăm cu autoritățile naționale pentru protecția datelor potrivit legii.
CINE SUNTEM NOI ?
AGROSERV MĂRIUŢA S.A., cu sediul social in Jud. Ialomița, Sat Drăgoeşti Com. Drăgoeşti, Ferma Zootehnica, CUI: 6363609, Nr.Reg.Com. J21/195/2008 (denumita in continuare Lăptăria cu Caimac, Agroserv Mariuța sau Societatea), avand datele de contact precizate mai jos, prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN SI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 (Regulamentul) si a celorlalte prevederi legale aplicabile in materia prelucrarii datelor cu caracter personal.
CUM NE PUTEȚI CONTACTA?
Ne puteți contacta cu ajutorul informațiilor următoare:
- Transmiteti-ne o scrisoare catre Lăptăria cu Caimac – Agroserv Mariuta la adresa: Str. Primăriei nr. 59, Drăgoești, Ialomița 927100, România
– Transmiteti-ne un email la adresa de e-mail: lcc@milkfarm.eu
Ne-am angajat să colaborăm cu dumneavoastră pentru a soluționa orice plângeri pe care le puteți avea cu privire la prezenta Declarație de confidențialitate sau prelucrarea adtelor dumneavoastră cu caracter personal. În cazul în care aveți orice intrebare sau solicitare in acest sens, vă rugăm să contactați lcc@milkfarm.eu și comunicarea dumneavoastră va fi abordată cu promptitudine.
CE DATE / CATEGORII PRICIPALE DE DATE SUNT PRELUCRATE DE SOCIETATE?
Politica noastră este de a prelucra datele personale necesare în scopurile determinate de activitățile Societatii, sens in care este posibil sa prelucram mai multe categorii de date personale, acestea variind în funcție de tipul de produs / serviciu / activitate / scop al prelucrării.
Date / categorii pricipale de date prelucrate de Societate, dupa caz si in funcție de scopurile asociate prelucrării, precum:
- In momentul în care vizitați paginile noastre web, este posibil sa prelucram anumite informații despre browserul și sistemul de operare pe care le utilizați, precum data și ora vizitei, starea accesului (de exemplu, dacă ați putut accesa o pagină web sau dacă ați primit un mesaj de eroare), utilizarea funcționalităților paginii web, termenii de căutare pe care probabil i-ați introdus, frecvența cu care ați accesat paginile web individuale, denumirea fișierelor accesate, volumul de date transmis, pagina web de la care ați ajuns pe paginile noastre web și pagina web, pe care ați vizitat-o pornind de la pagina noastră web, în măsura în care ați dat clic pe linkuri de pe paginile noastre web sau ați introdus un domeniu direct în câmpul de introducere al aceleiași file (respectiv, al aceleiași ferestre) al browserului în care ați deschis paginile noastre web, alte date obținute în urma accesării paginilor si platformelor online ale Societatii (cum ar fi identificatorul online al persoanelor care acceseaza unul sau mai multe dintre Site-urile ori paginile Societății, potențiale date primite/colectate prin intermediul platformelor de rețele sociale) – prelucrate in scopurile amintite in Politica de cookies aferenta respectivei/ului pagini/Site si/sau din motive de securitate și în mod special pentru prevenirea și detectarea atacurilor paginilor noastre web sau a încercărilor de fraudă
- In contextul completării de către dumneavoastră unui formular online / offline si/sau contactării prin email, principalele date / categorii de date prelucrate de Societate împreună cu solicitarea dvs. pot fi date precum: i) nume, prenume, ii) date de contact precum adresă/e de email, număr de telefon, iii) vârsta / data nașterii, iv) opțiunile dumneavoastră manifestate in cadrul respectivului formular (precum cerere oferta, opt-in newsletter, acord pentru comunicări comerciale, etc), v) posibil semnătura (in cazul unor formulare offline)
- Aferent organizării unor evenimente, aniversari, concursuri, tombole, actiuni similare, principalele date / categorii de date prelucrate de Societate pot fi, dupa caz si in funcție de scopurile asociate prelucrării, date precum: i) nume, prenume, ii) date de contact precum adresă/e de email, numar de telefon, iii) prelucrare imagini foto si/sau video si voce efectuate / înregistrate in cadrul evenimentelor organizate de Societate, posibil si prin publicarea in tot sau in parte a acestora, in măsura in care a fost obținut acordul dumneavoastră in acest sens, iv) vârsta / data nașterii, v) adresa domiciliul, semnătura pentru participanții declarați câștigători si eventual CNP in scopuri fiscale daca este cazul, vi) alte date de identificare (din CI / pașaport, după caz, pentru câștigătorii premiilor, vii) cont IBAN si alte detalii necesare pentru efectuarea plăților aferente premiilor constând in bani, după caz.
- Dacă sunteți reprezentant al unuia dintre partenerii, clienții, furnizorii noștri, persoane juridice principalele date / categorii de date prelucrate de Societate împreună cu solicitarea dvs. pot fi date precum: nume, prenume, date de contact (adresă/e de email, numere de telefon, etc.), funcția / poziție în cadrul angajatorului dvs.
- Detalii în legătură cu plata bunurilor si serviciilor, precum servicii accesate / bunuri achiziționate, adresă de facturare; numărul contului bancar sau al cardului bancar/ cod IBAN, după caz; numele și prenumele titularului contului bancar sau al cardului bancar (poate fi altul decât dumneavoastră daca altcineva a efectuat plata unei facturi in numele si pentru dumneavoastră)
- Testimoniale si păreri (feedback) în legătură cu tipurile de servicii si produse comercializate de Societate, potențiale date primite/colectate prin intermediul platformelor de rețele sociale, precum nume utilizator rețea sociala, grad de satisfacție cu privire la serviciile si produsele produse / comercializate de Societate sau exprimare simpatii / antipatii / comentarii si păreri, etc. Informațiile demografice pot include date precum vârsta, genul, hobby-urile sau activitățile desfășurate, gusturile sau alte informații privind preferințele
- Date aferente măsurilor de securitate IT&C luate de Societate pentru a proteja datele personale in cadrul sistemelor sale, precum adresa IP, log-uri acces in sistemele noastre IT&C
- In cazul in care vizitați sediile noastre, este posibil sa prelucram date aferente controlului accesului si monitorizării video a spațiilor deținute sau utilizate de către Societate (imagine), după caz. Menționăm că prelucrarea datelor vizitatorilor de către Societatea noastră prin sisteme de supraveghere video (garanții oferite): i) nu permite și nu confirmă identificarea unică a unei persoane, ii) va fi efectuată în locuri și spații deschise sau destinate publicului, în principal pe căile publice de acces ori potrivit planului de pază, iii) va fi efectuată prin camere de supraveghere video montate în locuri vizibile, nefiind utilizate mijloace de supraveghere video ascunse. Informarea specifica prelucrării datelor aferent sistemelor de supraveghere video este disponibila in front office / la recepție clienți / afișată in spatiile unde se afla mijloacele video.
- In legatura cu realizarea si gestionarea unei corespondente precontractuale necesare generarii unor raporturi juridice intre dumneavoastra si societatea noastra, furnizarea de bunuri si prestarea de servicii catre potentialii clienti / clientii nostri aflate in legatura cu obiectul de activitate al Societății, respectiv indeplinirea obligatiilor contractuale si angajamentelor asumate fata de dumneavoastră, putem prelucra date personale precum: i) nume, prenume, ii) date de contact precum adresa domiciliu, adresă/e de email, numar de telefon, iii) varsta / data nasterii, iv) informatii privind bunurile/serviciile vizate / solicitari si preferinte aflate in legatura cu tipurile de servicii si produse produse/comercializate de Societate, v) pozitia / functia in cadrul societatii client (daca potentialul client/clientul este persoana juridica), vi) informatii in contextul raspunsurilor oferite la solicitarea dvs, corespondentei cu dvs. vii) date din documentele de identificare doar daca este cazul, ix) semnatura
CE TIPURI DE PRELUCRARI DE DATE EFECTUEAZA SOCIETATEA NOASTRA?
Societatea noastra prelucreaza date cu caracter personal in scopurile enuntate in prezenta nota de informare, iar pentru fiecare scop pot fi utilizate una sau mai mult operatiuni de prelucrare a datelor, dupa caz, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea.
Societatea poate crea si analiza profiluri utilizand datele cu caracter personal colectate precum evaluarea de catre dvs a produselor si serviciilor noastre, segmentarea potentialilor clienti / clientilor pe diverse criterii precum varsta, sex, etc, acestea putand fi utilizate pentru a va transmite comunicari personalizate si a va oferi informatii despre care apreciem ca sunt de interes pentru dvs despre noi si/sau partenerii noștri.
SURSA DIN CARE PROVIN DATELE CU CARACTER PERSONAL SI, DACA ESTE CAZUL, DACA ACESTEA PROVIN DIN SURSE DISPONIBILE PUBLIC
In general, colectam date personale direct de la dumneavoastra.
Putem primi date cu caracter personal sau acces la acestea si din partea clientilor nostri persoane juridice (precum in legatura cu date apartinand reprezentantilor lor), din partea unor terte parti ori surse publice (gen portal ONRC, prospectare pe site-uri de retele sociale), etc.
Putem colecta informații din alte surse, inclusiv liste de contacte și informații demografice de la terți sau alte surse. Aceste date pot fi combinate cu alte informații pe care le colectăm și utilizăm în scopurile prevăzute în prezenta declarație de confidențialitate.
De asemenea, colectăm automat anumite tipuri de informații:
- Adresa IP sau identificatorul dispozitivului, sistemul de operare al dispozitivului dumneavoastră, tipul de browser, site-urile web vizitate înainte sau după vizitarea site-ului nostru, paginile vizualizate și activitățile pe site-ul nostru, precum și interacțiunea dumneavoastră cu reclamele.
- Furnizorii terți de servicii și partenerii noștri publicitari pot, de asemenea, colecta automat informații.
Aflați mai multe informații despre practicile noastre de colectare din prezenta Declaratie de confidentialitate si Politica de cookies.
Aceste informații sunt colectate direct de la dumneavoastră, precum și prin intermediul unor terțe părți pe care le-ați autorizat să furnizeze astfel de informații cu caracter personal, precum și în cazul în care acest lucru este permis de legislația locală, prin surse accesibile publicului, cum ar fi mijloacele de comunicare socială.
CONSECINTELE REFUZULUI FURNIZARII DATELOR PERSONALE
În cazul în care datele cu caracter personal sunt colectate direct de la dumneavoastră, vă aducem la cunoștință că, de regulă, nu sunteți obligat să vă furnizați informațiile personale către Societate, cu excepția cazurilor în care furnizarea lor constituie o obligație legală sau contractuală ori o obligație necesară pentru încheierea unei relații juridice/contract. Astfel, în măsura în care optați pentru unul sau mai multe dintre serviciile Societății, intrați într-o relație juridică cu Societatea sau beneficiați în alt context de serviciile/produsele noastre, furnizarea datelor cu caracter personal constituie o necesitate din perspectiva cerințelor legale și/sau a relației juridice cu noi, deoarece aceste informații sunt necesare pentru onorarea obligațiilor asumate de Societate în raport cu dvs. ori pentru furnizarea serviciilor și/sau produselor către dumneavoastră.
Astfel că, în anumite situații, în funcție de datele pe care refuzați să le furnizați, este posibil ca:
- societatea noastră să fie în imposibilitatea de a încheia contractul ori de a continua relația contractuală cu dumneavoastră
- societatea noastră să fie pusă în imposibilitatea de a-și onora parțial / integral obligațiile asumate față de dvs.
DE CE COLECTĂM, CARE SUNT SCOPURILE PRELUCRARII ȘI CUM UTILIZĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?
Societatea prelucreaza date cu caracter personal in multiple scopuri, iar modalitatile de colectare, baza legala de prelucrare, utilizarea, dezvaluirea, perioadele de pastrare, etc. pot fi diferite functie de fiecare scop. In cazul in care Societatea va prelucra ulterior datele cu caracter personal intr-un alt scop decat cele asupra carora ati fost deja informat si care nu este compatibil cu scopurile pentru care datele au fost colectate initial / care v-au fost aduse la cunostinta, aceasta va furniza informatii privind scopul secundar respectiv si orice informatii suplimentare relevante.
Putem utiliza informațiile dumneavoastră pentru o diversitate de scopuri, inclusiv: pentru furnizarea produselor sau serviciilor solicitate de dumneavoastră; pentru administrarea promoțiilor (loterii promoționale, concursuri și oferte); pentru a comunica cu dumneavoastră; pentru transmiterea reclamelor; pentru îmbunătățirea site-urilor, produselor și serviciilor noastre; și pentru alte obiective comerciale întemeiate explicate în continuare după cum urmează:
- Furnizarea caracteristicilor, produselor și serviciilor solicitate de dumneavoastră: Putem utiliza informațiile pe care le colectăm pentru a îndeplini solicitările dumneavoastră și a permite utilizarea caracteristicilor, produselor și serviciilor noastre.
- Înregistrare, concursuri și promoții: Putem utiliza informațiile dumneavoastră pentru a vă înscrie în concursuri, a vă notifica cu privire la rezultate și a vă înregistra pentru anumite caracteristici, produse și servicii conform preferințelor de marketing alese de dumneavoastră.
- Pentru a comunica cu dumneavoastră și a vă furniza informații: Putem utiliza informațiile pentru a comunica cu dumneavoastră, pentru a răspunde la întrebările sau comentariile dumneavoastră. De asemenea, putem utiliza informațiile dumneavoastră pentru a vă furniza conținut personalizat, informații și pentru a vă trimite broșuri, cupoane, mostre, oferte și alte informații privind produsele sau compania. Solicităm vizitatorilor care ne furnizează adresa de e-mail să indice dacă doresc informații suplimentare sau actualizări din partea noastră sau a site-ului nostru și doar cei care solicită acest lucru vor primi comunicări ulterioare din partea noastră. De asemenea, putem să vă întrebăm dacă doriți să primiți informații despre alte produse puse la dispoziție de compania noastra.. De asemenea, oferim vizitatorilor opțiunea de a renunța să mai primească e-mailuri sau alte informații din partea noastră oricând își doresc acest lucru.
- Atunci când ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract încheiat cu dumneavoastră – Putem utiliza informațiile dumneavoastră, după caz, în legătură cu contracte de furnizare sau de prestări servicii. În cazul în care sunteți consumator, client sau utilizator al serviciilor noastre, vom utiliza informațiile dumneavoastră cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligațiile în conformitate cu contractul pe care îl avem încheiat cu dumneavoastră.
- Realizarea si gestionarea unei corespondente precontractuale necesare generarii unor raporturi juridice intre dumneavoastra si societatea noastra ca urmare a unei solicitari primite in acest sens (fara legatura cu eventuale comunicari comerciale ulterioare efectuate in scopuri de marketing)
- Pentru a vă furniza publicitate relevantă: Putem achiziționa și utiliza liste de e-mailuri înregistrate voluntar pentru a contacta clienți potențiali pe care credem că i-ar interesa produsele sau serviciile oferite de Lăptăria cu Caimac – Agroserv Mariuta . Vom respecta optiunile dumnevoasta de a primi comunicari comerciale si vom transmite astfel de comunicari catre persoanele care și-au exprimat dorința de a primi oferte și informații prin canalele de comunicare indicate. De asemenea, putem utiliza informațiile demografice și cele referitoare la preferințe pentru a permite direcționarea reclamelor la produsele și serviciile Lăptăria cu Caimac – Agroserv Mariuta către acei utilizatori pentru care sunt cel mai potrivite. Politica este astfel concepută încât utilizatorii să vadă reclamele cel mai probabil să îi intereseze, iar companiile publicitare să își afișeze reclamele persoanelor celor mai receptive. Puteți renunța oricând să mai primiți comunicări electronice din partea mărcilor noastre.
- Pentru a vă furniza alte oferte: De exemplu, uneori mărcile noastre vor face oferte, vor oferi cupoane și informații, inclusiv cataloage pe care le vor pune la dispoziția dumneavoastră prin poștă. De exemplu, când clienții plasează o comandă online în magazinele noastre pe bază de catalog sau se înscriu pentru unul dintre cataloagele noastre online, îi putem adăuga în listă pentru a primi acel catalog. De asemenea, putem utiliza listele primite de la terți sau surse publice pentru a vă trimite aceste informații și, după cum se procedează în mod obișnuit în activitățile pe bază de catalog, putem face schimb de nume și adrese (însă nu și de adrese de e-mail pentru care nu am primit consimțământul) ale clienților din catalogul nostru cu alte companii care desfășoară activități pe bază de catalog și care vă pot contacta de asemenea prin e-mail. Puteți renunța oricând să mai primiți comunicări offline din partea mărcilor noastre.
- Pentru îmbunătățirea site-urilor, caracteristicilor, produselor și serviciilor noastre: Putem utiliza informațiile pe care le colectăm pentru a îmbunătăți oferta de produse și servicii Lăptăria cu Caimac – Agroserv Mariuta , precum și site-urile web și caracteristicile noastre.
- Gestionarea riscurilor aflate in legatura cu activitatea noastra, care implica detectarea, investigarea si solutionarea amenintarilor de securitate, sens in care datele personale pot fi prelucrate la nivelul aplicatiilor informatice pe care le utilizam si/sau prin efectuarea de verificari privind persoanele fizice aferent furnizării de bunuri / prestării de servicii
- Respectarea unor cerinte legale/ de reglementare, cum ar fi cele de natura fiscala ori de arhivare
- Constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept in instanță. În acest context date se prelucrează si pentru soluționarea eventualelor dispute.
- Gestiune economico-financiara-administrativa. Eliberarea bonurilor, a facturilor și a chitanțelor către dumneavoastră; primirea plăților de la dumneavoastră inclusiv înregistrarea plăților efectuate de altă persoană in numele dumneavoastră; recuperarea debite-lor de la dumneavoastră; restituirea unor sume de bani către dumneavoastră; transmiterea de notificări; depunerea eventualelor declarații fiscale aferente unor evenimente, concursuri, tombole, actiuni similare.
- Statistici interne
- Tranzacții de M&A. Este posibil ca în viitor Societatea să acorde acces la bazele sale de date fără însă a divulga în mod explicit datele dumneavoastră în contextul unor posibile fuziuni și/sau achiziții ale actiunilor de către terțe persoane, dar doar după semnarea unor acorduri de confidențialitate cu respectivele persoane
CARE SUNT DESTINATARII SAU CATEGORIILE DE DESTINATARI AI DATELOR CU CARACTER PERSONAL?
Societatea poate acorda acces / divulga datele personale in principal si doar in masura in care acest lucru este necesar, catre categorii de destinatari / destinatari / persoane precum:
- Autorități și entități publice, entități de control și reglementare, instanțe de judecată / arbitraj / organisme administrative (precum autorități fiscale, alte entități de control și reglementare în domeniul de activitate al Societății, etc);
De asemenea, putem partaja sau dezvălui informațiile cu caracter personal, inclusiv conținutul comunicărilor dumneavoastră:
- Pentru a respecta legea sau a răspunde acțiunilor în instanță sau ordinelor judecătorești, inclusiv din partea autorităților de aplicare a legii și agențiilor guvernamentale.
- Pentru a investiga plângerile consumatorilor sau posibilele încălcări ale legii, pentru a proteja integritatea site-ului, pentru îndeplinirea cerințelor dumneavoastră sau pentru a coopera la orice investigație judiciară.
- Pentru a proteja drepturile sau proprietatea Lăptăria cu Caimac – Agroserv Mariuta sau a clienților noștri, inclusiv prin punerea în aplicare a termenilor care reglementează utilizarea serviciilor de către dumneavoastră.
- Pentru a acționa cu buna credință conform căreia accesul la informații sau dezvăluirea acestora este necesar(ă) pentru protejarea siguranței asociaților și clienților noștri sau a publicului.
- Prestatori de servicii (profesioniști în diverse domenii de activitate cum ar fi contabili, auditori, avocați, alți consultanți externi, prestatori de servicii recuperare creanțe, servicii de arhivare specializate, etc);
- Împuterniciți ai Societatii, cum ar fi prestatori de servicii in domeniul IT&C, organizatori de evenimente, furnizori de servicii de marketing, alte persoane împuternicite care prelucrează datele personale în numele Societății, în conformitate cu instrucțiunile primite de la noi și respectă această nota de informare, legile privind protecția datelor și orice alte măsuri adecvate de confidențialitate și de securitate
Alte pPersoane care prelucreaza date personale sub autoritatea Societatii precum vânzătorii sau agenții. De exemplu, putem partaja informațiile dumneavoastră cu companiile pe care le-am angajat să presteze servicii în numele nostru. Atunci când partajăm informații cu companiile care prestează servicii pentru noi, acestea nu au permisiunea de a le utiliza în niciun alt scop și trebuie să păstreze confidențialitatea lor, cu excepția cazului în care consimțiți altfel.
- Parteneri comerciali care au legatura cu bunurile sau serviciile achizitionate sau pe care intentionati sa le achizitionati dumneavoastră,
- Terțe persoane – în situația în care vindem sau transferăm toate sau o parte dintre părțile sociale, activele sau afacerea Societății – aceștia vor fi ținuți de o obligație de confidențialitate și de respectare a tuturor prevederilor din aceasta nota de informare.
- Terțe persoana în legătură cu imagini foto, testimoniale și alte asemenea pot fi postate pe site-ul Societății, in sistemele IT și/sau paginile acesteia disponibile pe Internet, inclusiv in cadrul retelelor sociale, în măsura în care ați fost de acord cu aceasta;
- Datele colectate prin cookies sau alte instrumente online similare pot fi transmise către terțe părți conform Politicii de cookies, dacă dumneavoastră ați acceptat cookies de tipul third party (care aparțin altor entități decât societatea noastră – de ex. cookies utilizate de Google).
Prelucrarea datelor se face de principiu in UE/EEA. Transferurile și divulgarea nu se fac de regulă către entități din afara Uniunii Europene.
Dacă Societatea transmite datele dvs. cu caracter personal către o țară terță sau către o organizație internațională, ne vom asigura că acestea sunt protejate corespunzător, respectiv că transmitem datele într-o țară care asigură un nivel adecvat de protecție conform evaluării de către Comisia Europeană ori dacă se consideră că țara respectivă nu are legi echivalente cu standardele UE de protecție a datelor, vom cere terței părți să încheie un contract /acord/instrument obligatoriu din punct de vedere juridic care să reflecte aceste din urmă standarde sau să ofere alte garanții adecvate în acest sens.
Vă rugăm să rețineți că site-urile noastre pot include legături către site-uri terțe ale căror practici de confidențialitate pot diferi de practicile noastre de confidențialitate. Dacă transmiteți informații cu caracter personal pe oricare dintre aceste site-uri, informațiile dumneavoastră sunt reglementate de politicile de confidențialitate ale acestora. Vă recomandăm să studiați politica de confidențialitate a oricărui site vizitat.
Notă privind modulele cookie
In cazul vizitării site-urilor noastre, este posibil sa prelucram unele informatii in scopurile amintite in Politica de cookies afisata pe site-ul/pagina in cauza.
CARE SUNT TEMEIURILE JURIDICE SI CONDITIILE DE LEGALITATE PE CARE SE BAZEAZA PRELUCRARILE DE DATE ?
Temeiurile juridice ale prelucrarii au in vedere dispozitiile Regulamentului si actele normative privind prelucrarea datelor cu caracter personal adoptate la nivelul Romaniei, prevederile legislatiei aplicabile in domeniul de activitate al Societatii, protectia intereselor consumatorilor, Codul civil, Codul Fiscal si legislatia conexa din domeniul fiscal.
Prelucrarea se intemeiaza pe cel putin una dintre urmatoarele conditii de legalitate a prelucrarii:
- prelucrarea poate fi necesara in vederea incheierii raportului juridic / contractului cu dumneavoastra ori pentru executarea acestuia;
- prelucrarea poate fi necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine Societatii (de ex. obligatii referitoare la gestionara documentelor justificative din punct de vedere fiscal, obligatia de a asigura paza si securitatea spatiilor si persoanelor aferent sediilor detinute de Societate, etc);
- prelucrarea poate fi necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public (de ex. cele referitoare la operațiunile de arhivare);
- prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmarite de Societate sau de o parte terta, respectiv:
– Administrarea activității noastre,
– Gestionarea riscurilor aflate in legatura cu activitatea noastra
– Gestionarea relatiilor noastre cu potentialii clienti si clientii, inclusiv dar fara a ne limita la prelucrarea in scop de marketing direct
- constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta gestionarea sesizarilor/reclamatiilor in legatura cu serviciile/produsele noastre, pentru a putea rezolva eventualele aspecte sesizate;
- prelucrarea se poate baza pe consimțământul dumneavoastră, doar daca ne aflam in una dintre ipotezele expres prevazute de Regulament in acest sens
CAT TIMP PASTRAM DATELE CU CARACTER PERSONAL ?
Pastram datele personale prelucrate de noi doar atat timp cat este necesar pentru scopul pentru care au fost colectate (inclusiv conform legii sau reglementarilor aplicabile), astfel:
- Pe durata derularii raportului juridic / contractului pentru datele cu caracter personal necesare in executarea acestuia, inclusiv date cu caracter personal cu care Societatea poate intra in contact in desfasurarea raporturtului juridic
- Pe durata prevazuta de lege in situatiile in care exista acte normative aplicabile in acest sens (de ex in cazul registrelor de contabilitate obligatorii și a documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară, etc)
- Pana la exercitarea dreptului de opozitie (opt-out) de catre dumneavoastra pentru transmiterea de comunicari comerciale continand informatii si oferte privind serviciile si/sau produsele noastre, precum si cele ale partenerilor nostri,
- Pe durata aferenta validitatii cookiurilor si/sau altor instrumente de colectare si analiza a datelor online sau pe durata de existenta a site-ului/paginii relevante, oricare inceteaza prima, pentru identificatorul online al clientilor nostri si alte date colectate prin cookies si instrumente similare in mediul online aferent siteului/urilor si a paginilor Societatii, inclusiv pe retele sociale
- Până la retragerea consimțământului pentru prelucrările de date personale întemeiate exclusiv pe consimțământ
- Pe perioada de arhivare mentionata de lege sau in politicile aplicabile ale Societatii, dupa caz, pentru datele continute in documentele pentru care legea sau Societatea au prevazut arhivarea
În orice alte ipoteze ori in absența unor cerințe legale, reglementare sau contractuale specifice, perioada noastră de referință pentru păstrarea datelor personale este de minim 3 ani de la data încetării relațiilor / ultimul contact dintre Societate și persoana vizata. Oricare date pot fi pastrate de Societate, prin exceptie de la prevederile anterioare daca este cazul, până la expirarea termenului de prescripție, în ceea ce privește situatiile în care Societatea ar avea un interes legitim să păstreze anumite date cu caracter personal în legătură cu un potențial litigiu ce ar putea sa apara între părți, de exemplu in contextul posibilei angajari a raspunderii juridice a Societatii ori a persoanei vizate de prelucrare.
In orice situatie, cu exceptia situatiilor in care legislatia aplicabila prevede altfel, stergem datele dumneavoastra la momentul la care ne solicitati acest lucru. Situatiile de exceptie aplicabile vor fi comunicate solicitantului prin intermediul raspunsul inaintat acestuia de societatea noastra in legatura cu solicitarea de stergere a datelor.
CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRA IN SFERA PRELUCRARII DATELOR PERSONALE SI MODUL DE EXERCITARE AL ACESTORA?
Societatea noastra este responsabila pentru facilitarea exercitarii oricaruia dintre drepturile dumneavoastra mentionate mai jos. Pentru protectia datelor dumneavoastra, pentru a preveni abuzul unor persoane rau-voitoare care ar urmari accesul la datele dumneavoastra, societatea noastra este posibil sa va solicite parcurgerea prealabila a unor pasi de identificare, pentru a ne asigura ca dumneavoastra sunteti persoana care va exercitati drepturile mai jos amintite prin intermediul unei solicitari. Daca primim o solicitare din partea dvs. privind exercitarea oricaruia dintre drepturile de mai sus, va putem cere informatii suplimentare pentru a va verifica identitatea inainte de a actiona in baza cererii formulate. In cazul in care persoana vizata introduce o cerere in format electronic pentru exercitare drepturilor sale, informatiile vor fi furnizate de societatea noastra tot in format electronic acolo unde este posibil, cu exceptia cazului in care persoana vizata solicita un alt format.
- Dreptul de acces: Aveți dreptul de acces, respectiv de a obtine din partea Societatii o confirmare daca acesta prelucreaza sau nu date personale care va privesc si, in caz afirmativ, de a obtine informatiile prevazute de Regulament cu privire la prelucrarea datelor dvs. In cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau o organizație internațională, aveti dreptul să fiti informat cu privire la garanțiile adecvate în temeiul articolului 46 din Regulament referitoare la transfer. La solicitarea dumneavoastra, Societatea furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării.
- Dreptul la rectificarea datelor: Aveti dreptul de a obține de la Societate rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care va privesc, respectiv completarea datelor care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare. Atunci când este posibil sau necesar vom face corecții (după caz) pe baza informațiilor actualizate și vă vom informa cu privire la acest aspect, daca este cazul.
- Dreptul la ștergerea datelor: Aveti dreptul de a obține din partea Societatii ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, cu excepția anumitor ipoteze prevazute de Regulament, dacă se aplica unul dintre următoarele motive: a) datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; b) va retrageti consimtamantul in baza caruia are loc prelucrarea in masura in care prelucrarea se bazeaza exclusiv pe consimtamant si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; c) va opuneti prelucrarii efectuata in scopul unui interes public ori in scopul intereselor legitime urmarite de Societate sau de o terta parte şi nu există motive legitime care să prevaleze fata de interesele/drepturile si libertatile dvs fundamentale în ceea ce priveşte prelucrarea sau va opuneti prelucrării în scopuri de direct d) datele au fost prelucrate ilegal; e) datele trebuie şterse pentru respectarea unei obligaţii legale care revine Societatii în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenţa căruia se află acesta; f) alte situatii prevazute de Regulament in masura in care sunt aplicabile
- Dreptul la restricționarea prelucrării: Aveti dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii in urmatoarele cazuri : a) Contestati exactitatea datelor, pentru o perioadă care îi permite Societatii să verifice exactitatea datelor; b) Prelucrarea este ilegală, iar dvs va opuneti ştergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricţionarea utilizării lor; c) Societatea nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar dvs le solicitati pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă; sau d) V-ati opus prelucrării în conformitate cu articolului 21 alineatul (1) din Regulament, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
- Dreptul la portabilitatea datelor: Aveti dreptul de a primi datele dumneavoastra cu caracter personal pe care le-ati furnizat catre Societate, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, si la transmiterea acestora catre alt operator, fără obstacole din partea Societatii, în cazul în care: (i) prelucrarea se bazează pe consimțământ în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (a) sau al articolului 9 alineatul (2) litera (a) din Regulament sau pe un contract în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (b) din Regulament și (ii) prelucrarea este efectuată prin mijloace automate. In cazul exercitarii dreptului la portabilitatea datelor cu caracter personal, acestea pot fi transmise in mod direct de la Societate la un alt operator indicat de catre dvs. in mod expres, acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
- Dreptul la opozitie la prelucrarea în scopul intereselor legitime urmărite de Societate sau de o parte terta: In orice moment aveti dreptul de a va opune, din motive legate de situatia particulara in care va aflati, prelucrarii efectuata in scopul unui interes public ori in scopul intereselor legitime urmarite de Societate sau de o terta parte, inclusiv crearii de profiluri. In acest caz, Societatea nu va mai prelucra datele dvs cu caracter personal in acest scop, cu excepția cazului în care demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dvs sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
- Dreptul de opozitie la prelucrarea in scop de marketing direct: Atunci când prelucrarea are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune în orice moment prelucrării în acest scop a datelor cu caracter personal care va privesc, inclusiv creării de profiluri, în măsura în care este legată de marketingul direct respectiv.
- Dreptul de retragere a consimţământului : În cazul în care prelucrarea se bazează pe consimţământul dvs., aveti dreptul de a va retrage în orice moment consimţământul. Retragerea consimţământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimţământului înainte de retragerea acestuia. Ipoteza retragerii consimtamantului nu este aplicabila in cazurile in care temeiul prelucrarii nu este consimtamantul.
Va rugăm, de asemenea, in calitate de persoana vizata, sa aveti in vedere urmatoarele:
- Dacă doriti sa va exercitati oricare dintre drepturile de mai sus, o puteți face prin transmiterea unei cereri scrise asumate de dumneavoastra si adresate prin modalitatile indicate in prezenta nota de informare.
- Vom încerca să răspundem solicitării dumneavoastra în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a va identifica într-un termen util.
- Dacă nu putem sa va idenficam in contextul depunerii unei solicitari, deși am depus eforturi in acest sens, iar dumneavoastra nu furnizati informații suplimentare pentru a reuși să va identificăm, este posibil să nu putem da curs solicitării.
- In ipoteza in care, ca urmare a aplicarii unor dispozitii legale, societatea noastra nu poate da curs, in tot sau in parte, unei cereri a persoanei vizate de prelucrare, atunci situatiile de exceptie aplicabile vor fi comunicate solicitantului prin intermediul raspunsul inaintat acestuia de societatea noastra in legatura cu cererea in cauza.
DREPTUL DE A DEPUNE O PLANGERE SAU O RECLAMATIE
Daca doriti sa reclamati aspecte care privesc utilizarea datelor dumneavoastra personale, o puteți face prin transmiterea unei sesizari scrise asumate de dumneavoastra si adresate prin modalitatile indicate in prezenta nota de informare. Vom analiza si vom raspunde oricarei plangeri pe care o primim.
De asemenea, aveti dreptul sa depuneti o plangere la Autoritatea Nationata pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP”).
CE ALTCEVA TREBUIE SĂ MAI ȘTIȚI?
- Pe ce perioadă stocăm informațiile dumneavoastră?
Reținem și stocăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal numai atâta timp cât avem un scop comercial legitim pentru a face acest lucru și în conformitate cu politicile noastre de păstrare a datelor și cât timp ne oferiți acordul să facem acest lucru. În orice moment vă puteți dezabona in a primi știri și informații de la noi (ex. În cazul emailului veți avea un link de fiecare dată in corpul e-mailului care vă v-a anunța că dacă dați clic vă veți dezabona automat). De asemenea în orice moment puteți scrie un mesaj la lcc@milkfarm.eu în care să vă exprimați decizia ca datele dumneavoastre să fie șterse din baza noastră de date.
- Care este situația informațiilor cu caracter personal accesibile publicului (precum cele din ferestrele de chat, panourile de afișare sau alte forumuri interactive)?
Putem pune la dispoziție ferestre de chat, panouri de afișare sau de avizare sau zone interactive unde vizitatorii pot posta comentarii sau informații pentru divertismentul vizitatorilor noștri. Dacă există sală de chat, panouri de avizare sau de afișare, rețele sociale sau alte zone interactive unde informațiile cu caracter personal pot fi postate pe acest site, studiați regulile de postare înainte de a face acest lucru, întrucât acestea sunt obligatorii, la fel ca Termenii și condițiile generale. Regulile de participare la caracteristicile interactive pot stabili restricții de vârstă și de altă natură pentru participanți. Tot ceea ce postați online reprezintă informații publice, iar compania noastră nu este responsabilă pentru nicio informație postată de dumneavoastră în mod voluntar online. Utilizatorii trebuie să acționeze cu prudență atunci când dezvăluie informații cu caracter personal online.
- Cesiune
În cazul în care activele noastre sunt vândute sau achiziționate, în tot sau în parte, de către o altă parte sau, în cazul unei fuziuni, ne acordați dreptul de a cesiona informațiile personale pe care le-am colectat de la dumneavoastră.
- Cum protejăm informațiile dumneavoastră?
Am implementat măsuri de protecție administrativă, fizică și tehnică menite să protejeze informațiile dumneavoastră. Nicio măsură de securitate nu este 100% sigură, de aceea vă recomandăm să luați măsuri suplimentare de protecție a informațiilor, inclusiv prin instalarea unui software antivirus actualizat, închiderea browserelor după utilizare, păstrarea confidențialității acreditărilor și parolelor de conectare și actualizarea regulată a software-ului și aplicațiilor pe care le-ați descărcat pentru a vă asigura că ați activat cele mai noi caracteristici de siguranță pe dispozitivele dumneavoastră.
- Modificări ale prezentei Declarații de confidențialitate
Există posibilitatea ca prezenta declarație de confidențialitate să fie actualizată la anumite intervale de timp, prin urmare vă rugăm să vizitați periodic pagina noastră și să studiați modificările aduse. Vă vom notifica cu privire la modificările de fond aduse prezentei declarații de confidențialitate prin postarea unei notificări pe pagina noastră principală pentru o perioadă rezonabilă de timp și prin modificarea datei „Ultimei actualizări” [(mai jos)]. Utilizarea în continuare a site-urilor noastre după postarea modificărilor reprezintă acceptarea din partea dumneavoastră a modificărilor aduse termenilor.
- Cum trebuie să procedați dacă aveți întrebări, doriți să accesați, actualizați sau ștergeți informații sau vreți să renunțați la primirea comunicărilor ulterioare?
Luăm măsuri pentru a păstra acuratețea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal. Puteți vizualiza, corecta sau actualiza informațiile de contact cu caracter personal pe care le furnizați Lăptăria cu Caimac – Agroserv Mariuta. Unele programe Lăptăria cu Caimac – Agroserv Mariuta oferă acces pentru a vizualiza sau actualiza informațiile cu caracter personal online. Verificați acolo unde v-ați înregistrat pentru a afla dacă puteți vizualiza sau actualiza informațiile din acel loc.
Dacă doriți să accesați, actualizați, modificați, ștergeți, transferați, restricționați sau contestați prelucrarea informațiilor pe care le deținem despre dumneavoastră în baza noastră de date de marketing (supusă oricăror excepții juridice aplicabile), să renunțați la comunicările ulterioare din partea noastră sau dacă aveți întrebări despre declarația noastră de confidențialitate, vă rugăm să faceți clic aici.
În cazul în care prelucrarea informațiilor dumneavoastră se bazează pe consimțământul dumneavoastră, puteți avea dreptul de a vă retrage consimțământul contactându-ne prin e-mail la lcc@milkfarm.eu. Rețineți că retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării de către noi a informațiilor dumneavoastră bazate pe consimțământul acordat înainte de retragerea dumneavoastră. Dacă este cazul, puteți avea, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea locală de protecție a datelor. Intenționăm să rezolvăm orice probleme legate de gestionarea de către noi a informațiilor dumneavoastră și ne puteți contacta în orice moment cu privire la orice întrebări sau nelămuriri.
Prin prezenta se ia cunostinta de informatiile puse la dispozitie de catre Lăptăria cu Caimac – Agroserv Mariuta SA in lumina Regulamentului si am fost informat/a de catre Societate cu privire la drepturile pe care le confera Regulamentul si legea romana privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
August 2025