Test

Sărbători altfel, cu emoții ca altădată

Surprinde spiritul

sărbătorilor pe etichetă.

Anul acesta imaginează-ți sărbătorile diferite, dar fericite și exprimă-te pe eticheta sticlei de lapte. Trimite-ne propunerea ta de design  și poți câștiga unul dintre cele două premii a câte 1.000 de euro și șansa de a-ți vedea eticheta pe sticlă, într-o ediție limitată de sărbători.

Concursul se desfășoară în perioada 1 octombrie – 2 noiembrie 2020 și are trei etape:

1. Prima etapă (înscrierea): 1 oct. 2020, ora 11:00 – 22 oct. 2020, ora 11:00

2. A doua etapă (jurizarea): 22 oct. 2020, ora 11:00 – 29 oct. 2020, ora 11:00

3. A treia etapă (votarea): 29 oct. 2020, ora 11:00 – 2 nov. 2020, ora 11:00

Cum particip?

1

Tu ai ideea, noi îți setăm dimensiunea spațiului în care să-ți desfășori creativitatea! Află care trebuie să fie formatul și caracteristicile pe care trebuie să le îndeplinească designul tău și care sunt regulile de înscriere, ca să bifezi toate criteriile unui designer acceptat în competiție. Înscrierile au loc până pe 22 octombrie 2020, ora 11:00.

 

Detalii design >
Regulamentul concursului >

2

Trimite varianta ta de design pentru etichetă până pe 22 octombrie 2020 la lcc@milkfarm.eu, împreună cu numele tău complet, numărul de telefon și data nașterii. Propunerea ta va ajunge pe masa unui juriu care va alege, între 22 – 29 octombrie 2020, ora 11:00, 5 creații care vor trece în etapa următoare: faza voturilor.

3

Ai fost selectat? Acum, asigură-te că ești votat! Cele mai bune 5 propuneri de design vor fi publicate pe pagina noastră de Facebook, iar comunitatea devine juriul care decide câștigătorul prin vot, în perioada 29 octombrie 2020, ora 11:00 – 2 noiembrie 2020, ora 11:00. Dacă aduni cele mai multe voturi (LIKE-uri), vei câștiga 1.000 de Euro (incluzând taxele) și șansa de a-ți vedea designul pe etichetele sticlelor de lapte.

Mergi la pagina de Facebook >

Componența juriului:

Mădălina și Adrian Cocan

Fondatorii brandului de lactate premium Lăptăria cu caimac. Înainte de lansarea Lăptăriei, aceștia au activat în industria de marketing și comunicare în cadrul unor companii românești și internaționale. După câțiva ani de documentare și o investiţie de aproximativ 6 milioane de euro, Mădălina și Adrian au realizat conceptul de business al Lăptăriei cu caimac, alături de produsele lansate pe piață sub acest brand.

Elena Bululete

Managing partner și co-fondator Conan PR, una dintre agențiile cu cea mai rapidă creștere din România. Lucrează în comunicare de 15 ani, oferind sprijin clienților din mediul corporate, instituțional, dar și din mediul politic. În 2010 a fondat Conan PR, alături de partenerul ei, iar printre clienții agenției se numără Uber, Heineken, Mindspace, BCR sau Nestle.

Alex Mălăescu

Creative Director cu peste 12 ani experiență în advertising cu background de design și art direction în agenții precum Mercury360, Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi România sau Saatchi&Saatchi Middle East, pentru branduri ca P&G (Ariel), Isuzu, Cadillac, Raiffeisen, Milka, Petrom, Prigat, MARS, Snickers, Scandia, Volksbank, Grolsch, Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Rompetrol, Nestlé (Friskies, Nescafe), JTI (Winston, Camel, Sobranie), Kiss FM, Magic FM.

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Făcând clic pe butonul PERMITE, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.

Setări

Aceste module cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Refuza tot
Permite tot